روح اله بیگی: سازمان بهریستی پناهگاه خوبی برای دختران فراری. رضوانی


سازمان بهزیستی پناهگاه خوبی برای دختران فراری

اگر این دختران فراری در بهزیستی پناه نگیرند، چه بسا مفسده هایی را در جامعه به بار بیاورند و این مفسده فردا دامن بچه من، بچه همسایه ام و یا دیگر افراد جامعه را بگیرد. لذا تشکیلاتی که بتواند این افراد را پناه بدهد تا مفسده ای برای جامعه ایجاد نکنند،لازم است.

 روح الله بیگی ییلانلو در گفت و گو با شریان نیوز  با تاکید بر اینکه انسان موجودی است که بین دو بی نهایت صعود و بی نهایت سقوط معنا می یابد گفت: انسان موجودی است که گاهی از حیاط و آسایش و آرامش خودش دست می شوید تا به دیگران آسایش ببخشد و گاهی نیز به اندازه خوی یک حیوان کاهش درجه پیدا می کند.
نماینده شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انسان ولو معلول، بزهکار، زن سرپرست خانوار، دخترفراری یا کودک خیابانی و هم باشد، انسان است گفت: انسان ولو فشل و فلج هم باشد نام مقدس انسانیت را یدک می کشد لذا هر انسانی محترم است.
 
نایب رییس کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه همه در مقابل بحرانهای انسانیت مسوول هستند گفت: متاسفانه در جامعه امروزی مسایلی وجود دارد که اگر نسبت به آنها بی توجهی کنیم، بحرانهای مهمی گریبانگیر جامعه می شود.
 
وی با اشاره به مسایل مهمی همچون ساماندهی دختران فراری و کودک آزاری ها گفت: طبیعتا یک سازمانی باید متولی این کار باشد و اگر دستگاهی متولی این کار نباشد، چه بسا این کج تابی ها به بحران و جرم جنایت برسد.
 
بیگی با تاکید بر اینکه بالاخره باید جلوی مفسده ها  و آسیب ها را بگیریم گفت: باید به محرومان، مظلومان و بی پناهان کمک کنیم. شاید دختران فراری از یک جایی بریده باشند و می خواهند به جایی پناه ببرند و باید برای آنها فکری اساسی کنیم.
 
وی سازمان بهزیستی را پناهگاه خوبی برای دختران فراری دانست و گفت: اگر این دختران فراری در بهزیستی پناه نگیرند، چه بسا مفسده هایی را در جامعه به بار بیاورند و این مفسده فردا دامن بچه من، بچه همسایه ام و یا دیگر افراد جامعه را بگیرد. لذا تشکیلاتی که بتواند این افراد را پناه بدهد تا مفسده ای برای جامعه ایجاد نکنند،لازم است.
 
نماینده شاهین دژ و تکاب گفت: معضل دختران فراری خود به خود آسیب ها و تهدیدهای بزرگی را به جامعه تزریق می کند. بی شک اگر دختران فراری به بزهکاری کشیده شوند، زمینه سازی لازم صورت گرفته تا بیمارهای مزمنی به جامعه تزریق شود. به همین دلیل نیاز به سرپناهی دارند تا قبل از آنکه به مرز بحران برسند، مدیریت و ساماندهی شوند.
 
بیگی تاکید کرد: اعضای خانواده دختران فراری باید بدانند که اگر مشکلات این دختران را مدیریت نکنند، امکان بحران های روانی و آبرو ریزی های بزرگتری در راه است. بنا بر این باید این دختران را مدیریت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:بیگی تکاب شاهیندژ میاندواب, | 10:57 | نویسنده : رضوانی |